DUYURU PANOSU

** DUYURULARIMIZ SÜREKLİ GÜNCELLENMEKTEDİR ** ................** .............. ** ........... ** ------ ** ...................**.......... *.............**.........**.........**

7 Mart 2013 Perşembe

PEYGAMBER OCAĞINDA UNUTTURULMAYA ÇALIŞILAN DEĞERLER

İnci KAYAR

PEYGAMBER OCAĞINDA UNUTTURULMAYA ÇALIŞILAN DEĞERLER

29 Ocak 2013 Salı
Peygamber Ocağı denilen yer de aile unutturulacaksa anane gelenekler unutturulacaksa hastalıklı zihniyetlerce derhal bunun çözüme ulaşması elzemdir.
İşte yapılanlar edilenler ifade ediliyor ya işte canlı örnekleri işte aile olan Peygamber Ocağı olan ki maalesef TSK’da içten içe yaşanan hatalar zincirine örnekler. Sadece kişisel sorunlardan ortaya çıkan durumlardır bunlar.

“Yıl 1980, Hv. Pilot Yzb. olan iki yaş küçük kardeşim tesadüfen Etmesgut Askeri Hava alanında karşılaşırız. Ben de 4 sırmalı Assubay’ım o yıllarda. Yani Üstçavuş. Kardeşim oradan Merzifon Hava Üssüne gidecekmiş, Bende Malatya Erhaç Hava Üssüne gitmek için Kurye uçagı (C_130) bekliyorum. Memleketim Adana, Örf, adet ananelere düşkün bir ailede yetişmişiz. Kardeşim beni görünce orada, koşar gelir elimi öper. Bende sarılır onu yanaklarından öperim. Aylar, belki de yıllardır görüşmemişiz. Bundan daha doğal ne olabilir ki. O sırada bekleme salonunun yanındaki Subay ofisinin pencere camı kırılacak bir şiddetle vurulur. Cam nerdeyse kırıldı, kırılacak. Döner bakarız o tarafa Rütbesi, branşı yani ne idiğü belli olmayan bir silüet bize çağırır makama. Hayırdır inşallah der, yöneliriz o tarafa, bizde kapıyı tıklamadan gireriz makama. Bir tane albay “yakasındaki işaretten levazımcı” olduğunu görürüz. Yani Fasulye mercimek nohut görevlisi bir albay. Çağırdığı, camı kırarcasına çağırdığı bir Pilot Yüzbaşı, Atomik Atomal Kozmik Çok gizli kleransa sahip Uçak silah teknik Assubay.
-”Sen bu ASSUBAY’ın elini neden öptün Yüzbaş”ı der albay
-”Sanane, o benim Abim gerekirse ayağını da öperim” der kardeşim.
Albay bakar papuç pahalı.
“İşte şimdi sizi gözlerinizden öperim, benim oğlum benim elimi öpmüyor”
“Biz ailemizden böyle gördük, böyle terbiye aldık, sen çocuğuna o terbiyeyi verememişsen kabahat senin” der kardeşim.
O sırada benim elim belimde bağlı ve şapkamın siperi gökyüzünü gösteren bir durumdadır. Odayı terk ederiz.
Yine aynı konuda yaşanmış diğer bir örnek;
“23 senelik Astsubay’ım ve Ağrı’da çalışıyorum. 2005-2006 senelerinde bekardım ve benim evime yanıma yzb. rütbesinde bir ev arkadaşım geldi ve benimle birlikte kalmaya başladı. O da bekardı; 1,2 hafta birlikte kaldık. Daha sonra amirleri tarafından bir yüzbaşının yani subayın bir astsubayla birlikte aynı evi paylaşamayacağını ve astsubayla hiçbir paylaşımı olamayacağını söyleyerek, çıkmazsa anasından emdiğini burnundan getireceklerini söyleyerek benim yanımdan zorla çıkardılar.
Daha Anlatayım mı?
Şahsıma şahitlerin yanında bana hakaret eden bir üstümü yani subayı şikayet dilekçesi ile şikayet ettim. şahsıma hakaret etti, onurum, kişiliğim, otoritem ve makamım zedelenmiştir diye.
Ne Oldu Biliyor musunuz?
Suçlu ben oldum ve hakkımda soruşturma açıldı, suçum neymiş? Üst ne derse doğruymuş ve amirin olmadığı yerde üst amirmiş. Ben üstümün yanında esas duruşta derdimi anlatmamışım. üstüm olan ve makam olarak aynı derecede görevde olan ben hizmetle ilgili olan bir materyali elimle göstermekmiş.”

Diğeri ise
Balıkesir 9.cu Hava Üssünde görevliyim. Başçavuş'um artık. Lojmanda oturuyorum. Cengiz Topel Hava lojmanları. Lojmanlarda bir gazino var. Sadece subaylara ait. Assubaylar asla giremez. Rahmetli Annem gelir, oğlumun sünnet düğünü vesilesi ile. Düğün hazırlıkları falan, neyse biter o bol uğraşılı günler. Otururuz balkonda Annem ve eşim.""8 evlat sahibi, evlatlarının tamamına Avrupa standartlarının üzerinde eğitim verdirmek için saçını süpürge yapmış T.P.A.O emeklisi .""
-Oğlum bak tam karşımızda ne güzel bir gazinonuz var, hava sıcak götürsene bizi bir çay içmeye oraya. Yorgunluk atalım biraz.
-Anam bizi oraya almazlar. Orası subay gazinosu, sadece subaylar girebilir. Bizim gazinomuz yok burada. Ama ben sizi kapısına kadar götüreyim. Siz girebilirsiniz ""Ben pilot binbaşı A.B.'ın Annesiyim dersin alırlar sizi içeri ben beklerim dışarıda.
-Oğlum öyle şey olur mu, bekletir miyim ben seni orada. Ama hayret birşey, TPAO nında gazinoları, restorantları eğlence ve dinlence tesisleri var. Biz genel müdür, müdür, memur, işçi hep beraber oturur, yer içeriz orada eğlenir, şakalaşır, yarın ki iş programımızı da yaparız orada.
""ANAM BURASI ASKER OCAĞI, onlar ne ders o olur.
Dikkat: Yayınlanan bu yazının/haberin tüm hakları habername.com Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi yazının/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir.
Bu yazı toplam 2148 defa okunmuştur



  • ökkeş Kadri Baçkır · Altınoluk, Balikesir, Turkey
    ""KALBİ YUMRUK KADAR, YÜREGİ MANGAL"" E. ASSUBAYLARA SELAM OLSUN.


       

      Kaya Inci Olarak Paylaşılıyor (Sen değil misin?)


    • Erol Cagdas · · Üst Düzey Yorumcu · Deniz astsubay sınıf okulu
      Daha askeri liselerde assubayi kotu tanitan ...ve onlara aman arkanizi assubaya doinmeyin..gibi yorumlarla beyinleri yikanmis bu orumcek kafalilar..bu ordudan temizlenmeli ...zaten bir..bir..gidiyorlar..genc zumre subaylar bu beyinsizler gibi dusunmuyor diye dusunuyorum..


         

        Kaya Inci Olarak Paylaşılıyor (Sen değil misin?)


      • Savaş Özbudak · Deniz astsubay hazırlama okulu
        bunlar camiamızın acı gerçekleri buna benzerlerini görmedik diyen ASTSUBAY yalan söyler bunların düzeleceğinide sanmıyorum daha doğrusu ümitsizlik içindeyim ama son yıllardaki medyada olsun internette olsun bu hareketlilik beni gerçekten umutlandırıyor bu saçma sapan davranışların bi gün biteceğine inancım artmaya başladı bu inancı oluşturan herkese binlerce teşekkürler mücadelemiz sonuna kadar devam edecektir bu uğurda kendilerini siper etmiş tüm arkadaşlara başta temad başkanımız olmak üzere herkese sonsuz teşekkürler......


           

          Kaya Inci Olarak Paylaşılıyor (Sen değil misin?)



          •  

            Kaya Inci Olarak Paylaşılıyor (Sen değil misin?)


          • Metin Ayanoğlu · Üst Düzey Yorumcu · TSK (E)Assubay P.2Kad.Kd. Bçvş'da Madun
            NELER YAŞADIK GÖRDÜK, BİZİ GÖREN DE ÖZENİR HAYATI KURTULMUŞ ZANNEDER BİLMEZKİ HAYATIMIZI ONURUMUZU EZİP GEÇTİKLERİNİ KARARTTIKLARINI,''ÖZVATANIMIZDA KÖLE MUAMELESİ GÖRDÜĞÜMÜZÜ''...


             

            Kaya Inci Olarak Paylaşılıyor (Sen değil misin?)


          • Sedat Baran · A.ö işletme fakültesi
            ne diyeyim de ağlayım ölü bizim olmayınca....teker teker olmuyor üçer beşer gitmeyince..


               

              Kaya Inci Olarak Paylaşılıyor (Sen değil misin?)


            • Sedat Baran · A.ö işletme fakültesi
              adam olamyınca adam yalnız cübbedir makam ya dar gelir öldürür ya bol gelir güldürür..


                 

                Kaya Inci Olarak Paylaşılıyor (Sen değil misin?)


              • Yılmaz Türk · Üst Düzey Yorumcu · TSK'da çalışıyor
                ben böyle bir sistemin taa.... kurucularını ve devam ettirenlerinde......
              • Siz bu yazıyı okuyan counter şanslı kişiden birisiniz..

                Hiç yorum yok: